Nu ni!

Äntligen kanske ni tänker, att det kommer ett inlägg från Miss J... Så here goes..

Har lite ångest nu, så här på kvällsslutet... Jag, Miss A och en vännina var och fikade idag på ett ur gulligt fik. Jag åt en jättegod räkmacka och en daimkaka bit, onyttigt, jag vet(!), men nu är det ju Miss A som är den nyttigare av oss två XP
Vi gick även på mellandagsrean och jag hittade en jättefin sommarklänning och en stickad tröja. Nu är det så at jag redan ha en massa kläder men så tänker väl inte jag när jag shoppar?! Jag kom hem och var jätteglad, tills jag skulle hänga in sakerna i min garderob. ÅNGEST!!! Jag hade inga galgar som var lediga, då har jag ändå två plagg på vissa av dem. De flesta av mina kjolar(typ sju stycken) hänger på en galge och mina västar(typ fem stycken) på en annan för att spara plats... Gud, tänkte jag, jag visste inte att jag hade så här mycket kläder. När jag sen kollar igenom allt som hänger i garderoberna så kommer jag ju knapp ihåg när jag bar kläderna sist, även fast de är jättesnygga, bara för att jag har så mycket att välja mellan.. Försökte trycka ner den stickade tröjan i min byrå, men den är också full... Vad gör jag då, klockan 11 på kvällen? Jo jag börjar rensa ur mina två garderober och min byrå. Det känns faktiskt mycket bättre nu, när det är gjort, även fast det är MYCKET kläder kvar.
Lite av kläderna som blivit bortrensade går väl till second hand, ska ta några saker till Miss A också som hon kanske vill ärva(saker jag faktiskt bara använt ca två gånger, fy på mig som köpt onödiga kläder). Men mycket slänger jag nog...

Nä nu är det slutbloggat för idag, känner mig helt slut efter min tillfälliga kläd-ångest attack..

Sweet dreams

Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0