SKRIV NÅGOT DÅ!

så lyder kommentarer man får nu förtiden haha! Nej, jag vet.. Jag/Vi har varit totalt neggo till bloggen?
så här kommer ett inlägg.

Hej
Förlåt för dålig uppdatering (som alla "bloggorskor" säger) jag sitter i tv-soffan ENSAM i pierres lägenhet eftersom min pojkvän är kattvakt här, FINN FEM FEL.
Min pojvän är inte här... så jag sitter och kollar på melodifestivalen, alldeles och sjuk (BUHU!) synd om mig:) jag ska jobba ikväll kl 22.00- 03.00, jippi.. det är typ 3 km att gå haha.. KUL.
Min pojkvän är på bio och har det bra.

ByeBye
Miss A

P.S lovar att försöka anstränga mig mer med den här bloggen D.S


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad dum han verkar, inge bra pojvän det där! Melodifestivalen var jättebra, eric saade va sååå sexig! <3

Puss

2010-02-17 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0