Julklappstipps



                Bild 1                                   Bild 2                         Bild 3


Här är ett par julklappstipps för henne.  På bild 1 ser aloe vera dusch sett, som uppsakattas mycket av både män och kvinnor, ja fick det som en gåva av Carolinas spa & hälsocenter:)
Bild 2 är shampo och balsam från Wella för färgat hår (fick de när ja va hårmodell för dem).
Bild 3 är olika märkes parfymer, från vänster så är det Paris Hiltons parfym, mitten är Lacoste och den till höger är Naomi Campbells parfym.
tyvär så har jag inget tips för killar/män idag men det kommer kan jag lova:)
Nä nu ska ja åka och träna med en kompis men jag hoppas att ni har en fortsatt trevlig fredag, för det ska jag ha!

                                                     Love to you all♥
                                                           Miss A



Kommentarer
Postat av: Julia tb

Vilka bra tips!:D

Allt bra annars? ha en fortsatt underbar fredag! Många kramar<3

2009-11-27 @ 14:24:41
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

älskar lacoste parfymen. fick den av mitt ex! : )

EN PERFEKT JULKLAPP!

2009-11-27 @ 15:04:48
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: sabina

dyra saker :P

2009-11-27 @ 21:20:46
Postat av: ciiz

Paris hiltons parfym den du har på bilden är riktigt god !

2009-11-28 @ 17:49:48
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0