Idol

Så vem åker ut ikväll? för en gångs skull såg jag på detta program, Idol.
Erik, komma ALDRIG bli någon rocksångare, jag hoppas han vet det och håller sig till pojkbandsbiten istället!
Mariette, har nog aldrig hört henne sjunga så bra som hon gjorde ikväll, och då är jag inget fan av henne.
Calle, även fast han sjöng på hemma plan så va de inte riktigt bra, har aldrig tyckt det varit något speciellt med han, bra musik att sova till?
Tove, jag har hejjat på henne sedan audition, eftersom min farmor är känner deras familj ganska väl, och jag kan väl som de flesta andra inte låta bli att tycka att hon är bra:)

                                            Så vilka hänger löst ikväll? 
                                      Jag gissar på.... Mariette och Calle.




självklart gör jag ett inlägg då man få veta de verkliga resultaten:)
Miss A


Kommentarer
Postat av: sabina

jasså känner farmor dom? inte ha du sagt något inte..

2009-11-28 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0