Hemma

okej vi gör så här, om ni ha läst på bloggen så kan ni se att det är två "ägare", så kalla oss Miss A och Miss J, vi skriver naturligtvist längst ner vem av oss som lägger ut inlägget:) tycker jag förklarande ganska bra, om ni inte förstå så be er mamma förklara för er:)

I alla fall kom jag precis hem från ett gympa pass, första gången jag va där. Självklart var jag yngst haha!... Annars gick det väl bra, lite snuskigt med tanten som STANK svett, får väl hoppas att hon duschade sen..
Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att göra läxor, och därefter se på Gossip Girl


 
Träna, eller ät en mindre burgare nästa gång:)

ByeBye
Miss A

Kommentarer
Postat av: jonas

haha!

2009-11-24 @ 17:10:46
Postat av: jonas

haha!!!

2009-11-24 @ 17:13:06
Postat av: sabina

jag väljer burgare ;)

2009-11-24 @ 20:13:05
Postat av: cristian

god mat!



vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0