Rullstol på hög nivå

Min lyxdag blev inte en lyxdag!
När jag pallrat mig iväg (och inte missat bussen!) och kom i tid till skolan kl 10 över 8 så visa de sig att läraren va sjuk... kul? nope.. hål till 12.30 haha, så de blev att besöka alla affärer på stan istället;)

Handikappidrotten var ju väldigt.. intressant.. Vi körde rullstolsbasket och staffet (med rullstolarna) sen körde vi golvboll, vi hade då skidglasögon som va svart (sång bara mörker haha).
Men iaf ja blev riktigt haj på det där med rullstolar, jag körde bara in i väggen en gång, krockade ca 4 gånger och välte 0 gånger:)
Eftersom jag är så skillad i paint så får ni bildbevis:)

                                                        Miss A i rullstol
                       
                                                             Godnatt
                                                              Miss A


Kommentarer
Postat av: sabina

vad kul :D

ser att johanna är mycket involverad i denna blogg :P

2009-12-02 @ 00:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0