Kissie

Lilla söta kissie (host!)

Jag och Miss J roade oss för någon dag sedan med att läsa kissies blogg för att därefter snacka skit om henne (jag kan iaf erkänna att jag snackar skit och folk, vilket inte hon kan)
Jaa, iaf så läste vi hennes inlägg om varför hon äter lunch ute varje dag då jag sa:

- Hon kan ju säga att andra inte ha råd att äta ute varje dag, de blir ju äckligt i längden..
Miss J säger: Mhmm..
Jag: Jamen man vet väl inte va de gör me maten innan man får den, tänk va många som ta i den!
Miss J: HAHAHA men kissie kan ju inte få magsjuka, hon är ju gjord av plast!

Ja, ibland har man fin humor och hon är ju inte riktigt gjord av plast än;)

Fick jullov idag, vilket ni som läst min blogg tidigare idag redan vet, igårkväll var det julfest (som jag inte for på) då elever och lärare kunde uppträda, och tydligen hade min kostlärare ramlat ner från scenen och fått fyra sprickor i benet, så några i min klass fick ringa ambulans (detta finns på film eftersom mina söta klasskamrater filmade) stackars henne då hon blir tvungen att hoppa på kryckor runt julbordet!


Bild tagen från http://www.kissies.se

ByeBye
Miss A


Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-22 @ 23:35:59
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0