Filmkväll/skola

Jaha nu sitter man i skolan, ensam haha.
Finns inte så mycket att göra på våra fina raster förutom att sitta vid datorn.
Jag var ju på filmkväll igår som ni kanske minns, vi såg på filmen fighting som va ganska bra, eller jag var så trött så jag minns inte så ycket av den;) sedan så såg vi på baksmällan, den är bra fast jag och Miss J ha redan hunnit oh sett den en gång tidigare på biopalatset i stockholm.
Det blev en sen kväll som ni kanske förstår haha och klockan ringde vid 7, för då skulle vi till skolan:)
Sen så har jag inte så mycket mer att dela med mig av än att jag snart har motion då vi ska köra styrkebana, och att första lektionen var hälsa, och andra var kost (boring).

ByeBye en trött
Miss A


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hoppas du hade en mysig tredje advent! ^^

.. i efterskott såklart, det var ju igår (a)

2009-12-14 @ 17:02:30
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0